úterý 21. června 2011

Den 294. Obyčejný prstýnek


Barunka dnes jede se školkou na výlet do Zoo a na zámek. Ráno jsme kupodivu ve školce první, zároveň s paní ředitelkou. Lehce mrholí. Celý den je sice zataženo, počasí jim ale vydrželo, nezmokli. Odpoledne ji vyzvedáváme, nadšeně mi ukazuje prstýnek s motýlkem, co si koupila. Pak říká: "Mami, budeš mít radost!" Tak si říkám, že by si vzpomněla na tu turistickou známku? Celá napjatá čekám, co vytáhne z batůžku...Baruška rozepíná zip, zašátrá v kapsičce a vytahuje...ano, prstýnek. S korunkou. Podává mi ho, jako by to byla ta neúžasnější věc na světě. Tedy, turistická známka je turistická známka:-), ale to, že si na mne vzpomněla, když si vybírala prstýnek a koupila jeden i pro mne, to mne dojalo. Vlastně, nejvíc ta její bezprostřednost, radost a nadšení, když mi ho dávala. Jako bych najednou patřila do jejího světa plného her, pohádek, princezen, tajemných bytostí a kouzel a ona ve mně viděla královnu.


Obyčejný prstýnek za pár kaček. Někdo by řekl kýč. Pro mne však má nedozírnou hodnotu. Dostala jsem ho totiž z lásky.

5 komentářů:

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...