čtvrtek 9. června 2011

Den 282. Už jsou to tři roky...

Kubulovi

Už jsou to tři roky
...
Náš první pohled do očí
a věděla jsem hned,
že milovat tě budu
co světem bude svět.

Už jsou to tři roky
co přišels mezi nás.
S tebou se prostě nenudím
život je plný  krás.

Každý den mne učíš,
jak lepší mámou být,
jak pomáhat ti,
nezklamat a nezranit.


Synku, mám Tě moc ráda,

Tvoje máma

6 komentářů:

  1. Moc hezké. Kubulovi přejeme hodně zdraví, štěstí a spoustu kamarádů.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné verše Janko, na prvním obrázku jste taky pěkně vycpaní :)..Kubík nosil látkové pl.? Přeji Kubískovi, aby se uměl brzy chytit Táty za ruku!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné verše pro oslavence. I my se přidáváme ke gratulantům a přejeme Kubíkovi zdraví a každý den nějakou malou radost:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko, MiJo, Amélko, děkujeme za přání.
    Ano MiJo, tady má zrovna Kuba látkovky(ale používala jsem oboje).

    OdpovědětVymazat
  5. JÉ, TO JSEM NEVĚDĚLA, ŽE MÁME STEJNĚ STARÉ DĚTI -NEBO ZAPOMNĚLA, HLAVA DĚRAVÁ? :-))
    (ARTÍK JE 11. 6.)

    TAKŽE ZPĚTNĚ PŘEJU MLADÉMU PÁNOVI VŠECHNO NEJ NEJ NEJ :-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...