pátek 10. června 2011

Den 283. Srdce


Opět peču. Tentokrát je to dárek k šedesátinám - doufám, že potěší a bude i chutnat. Prvně také zkouším  na potahování čokohmotu. Muž přišel domů už včera večer, což nám udělalo všem velkou radost. aRáno vedu Barušku do školky a pak se přeběhnu do garáže pro auto. Muž seká zahradu. V poledne vyzvedáváme Barunku ze školky, předávám dort. Pak zařizování a chystání, protože v pět už zase odjíždím na víkend na školení. Nějak se mi dnes odjíždět moc nechce. A taky mne docela mrzí, že přijdu o zítřejší besídku dětí, nejvíc ale to, že neuvidím Barunku, jak přednáší svou básničku pro tatínka. A to jsme mu ještě udělali s dětmi speciální čokoládovou jedničku!

2 komentáře:

  1. Tak ten se opravdu povedl! A tulipány jsou úžasné. :-)
    Zítra mě čeká taky čokoládový dort, tak jsem zvědavá, jak to zase dopadne...

    OdpovědětVymazat
  2. jsi šikula,tohle mi fakt nejde:-(

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...