sobota 30. dubna 2011

Den 242. Andělé a čarodějnice

Dětská bohoslužba (na téma Andělé nade mnou bdí), oslava tetiných narozenin v Třeboni, pozdní návrat domů. Z čarodějnic jsme tak stihli jen zastavit se s dětmi u planoucí vatry, čarodějnice už byla upálená:-).

A taky výročí. Dnes je to jedenáct let, co jsme si řekli s mužem své "ANO". Jak ten čas letí. Někdy mi přijde, jako by to bylo včera, prožili jsme toho spoustu a já jsem  vážně moc vděčná, že ho mám. Jasně, není dokonalý, ani já nejsem, a dost možná, že jeden z důvodů, že ho mám stále více ráda a on mne (doufám), je jeho časově náročné zaměstnání. Prostě jsme si vzácní.  I když, po týdnu, který s námi teď neplánovaně strávil doma, jsem se do svého muže opět zamilovala:-). Prostě, milujem se čím dál víc...

a pár fotek z dnešního dne :-)

 

Děti, malé, větší i ty pubertální :-) malují svou představu anděla. Vznikají zajímavé výtvory. Jen naše Barunka maluje domeček. Pro anděly. A jak si anděla představujete vy?


V noci u ohně...

prý jen se podíváme a hned zase půjdeme...nakonec jsme koukali skoro celou hodinu a odcházeli právě když naši hokejisté vyhráli nad Lotyšskem. :-).

6 komentářů:

  1. To je krásné:-) Gratuluji k výročí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale kráásné vyznání. Gratuluji k 11. výročí i k hezkému vztahu!

    OdpovědětVymazat
  3. TO JE KRÁSNĚ NAPSÁNO...
    GRATULUJI K VÝROČÍ A DRŽÍM PALEČKY, AŤ VÁM LÁSKA KVETE I DÁL :-)

    KDYŽ KOUKNEŠ NA MŮJ NOVÝ PROJEKT, KONKRÉTNĚ NA TENTO DEN http://absa-ariel-2.blogspot.com/2011/04/18-srdce-ve-dlanich.html , NAJDEŠ TAM NĚCO CO UŽ MÁŠ, ALE SNAD TĚ POTĚŠÍ I ZNOVU...

    OdpovědětVymazat
  4. je to krásné, že můžeš napsat, že svého muže miluješ, kéž je mezi námi spousta takových, kteří prožívají lásku a nemusí řešit rozvody a odchody

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju a připojuji se, taky svého beránka miluju!

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...