neděle 17. dubna 2011

Den 229. Mišmaš


Dopoledne vyrážím mučit tělo během, ač tedy od včerejška na mne leze rýma, zbytek osazenstva zůstává doma a sleduje závody Formule 1.
Muž má v plánu umýt auto, a tak po závodě bere děti a jedou k babičce, kde zůstanou i na oběd a vrací se až odpoledne. Dost času na to, aby umyli auto a ještě se projeli na kolech, tedy Bára a Kubík poprvé na kole bez přídavných koleček. Jel s nimi letos všehovšudy asi třikrát, aby se naučil šlapat, což už mu docela pěkně jde, a tak jsme naznali, že to zkusíme bez nich. No, jak prý muž pustil sedlo, výhružným hlasem mu pravil: "To nedělej!"
Jsem tedy doma, užívám si klidu,  a pouštím se do věcí, které je třeba udělat. Třeba umýt květiny. Nebýt té rýmy, která se mi opravdu spustila a já kudy chodím, tudy kýchám a smrkám, byla bych si to užívala ještě víc. Večer ještě vezeme muže na autobus do práce a já doufám, že ten týden do Velikonoc uteče jako voda a budeme zase spolu. Už se moc těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...