pátek 8. dubna 2011

Z domu


Vařím, uklízím, balím posledních pár nezbytných věcí a píši krátký manuál pro muže :-).  Za chvíli přijede z práce, předám mu děti i s návodem a v půl páté odjíždím s kamarádem směr střední Čechy a vrácíme se až  v neděli odpoledne. Děti si užijí tatínka a já se podívám do míst, kde jsem ještě nikdy nebyla, poznám lidi, které také baví oddílová práce s dětmi nebo se jí chtějí věnovat a hlavně se něčemu nového přiučím. Tedy doufám.

Tak si ten víkend taky užijte.

Janka :-)

4 komentáře:

  1. Janko, tak si to pořádně užij. :-)
    Já vyrážím zítra do Prahy na natáčení seriálu, moc se těším a určitě si to taky užiju. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak šťastnou cestu ...a hurá vstříc novým zkušenostem, zážitkům a zejména novým přátelstvím ! Krásný víkend všem i těm doma :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Střední Čechy? :-) A k nám nejedeš? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, co se natáčelo?
    Aranelko, byl:-)., i když nabitý, neodpočala jsem si teda ani zamák.
    Amélko, v Nymburku jsem byla.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...