pondělí 16. května 2011

Pořád je co dělat...

Život je příliš krátký na to, abychom ho trávili porád u počítače :-). Blíží se u nás období změn a já bilancuji, přemýšlím, řeším, plánuji a blog jsem tak nějak odsunula do pozadí. Ale fotím pořád a snad se tu i něco nového brzy objeví.
Ať se vám v tom novém týdnu daří
přeje Janka

10 komentářů:

  1. chápu, taky blog nestíhám ...jak bych ráda, ale jsou věci, které odsouvat kvůli němu nechci..např. komunikace s Mírou apod. kdyby se ale zadařilo...projekt 365 mě bavil, listuji v něm pořád. obyčejné dny popsané před rokem už ve mně rozechvívají vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  2. TAKY NESTÍHÁM PUBLIKOVAT PRAVIDELNĚ, I KDYŽ SE NAKONEC VŽDY "DOKOPU" A DOPLNÍM ZAMEŠKANÉ DNY (A JAK PÍŠE MIJA, TAKY SE RÁDA NOSTALGICKY VRACÍM K DŘÍVĚJŠÍM PŘÍSPĚVKŮM...)

    ALE BLOG NENÍ VŠECHNO, REÁLNÝ ŽIVOT JE DALEKO DŮLEŽITĚJŠÍ...
    POKUD SE U VÁS BLÍŽÍ NĚJAKÝ PŘEVRAT, DRŽÍM PALCE, AŤ VŠE PROBĚHNE TAK, JAK MÁ :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji Ti příjemné bilancování a příjemné změny...

    OdpovědětVymazat
  4. Blog není důležitý! Důležité je, že stále fotíš a jistě máš co!I já se přikláním k reálnému životu, ale ani nechci přijít o ten virtuální! Směle do toho! Jsi báječná!
    Krásné dny Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, děkuji za vaše milé komentáře. Jo, realita má teď přednost, ale jsem za blog ráda, a taky se ráda vracím a je to fajn, takhle vzpomínat. A navíc díky blogu jsem poznala i vás, což mne také těší. :-)
    J.

    OdpovědětVymazat
  6. ...vidíš ani já nestíhám...snad se vše zklidní a zase bude čas na virtuální přátelé :o) Změny změny ať jsou ku prospěchu

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes jsem tady poprvé a přečetla jsem celý blog .... jak moc se v Tobě poznávám ...... můj exmanžel začal jezdit, když se narodilo mé nejstarší dítě ..... bohužel to bylo v době, kdy byli mobilní telefony v plenkách - ale ustáli jsme to - ustáli jsme i když začal jezdit domů po třech týdnech na víkend ..... neustáli jsme
    nepravdy ..... ale i tak jsem to vydržela 15 let :-) a nebyly vůbec špatný ....... Držím Ti palečky, ať to zvládáš dál a pokud nebude vadit, ráda budu dál nakukovat

    OdpovědětVymazat
  8. Sam, děkuji za návštěvu, to jsi fakt dobrá, jestli jsi to prošla celý! Vítej u nás a klidně nakukuj:-)
    p.s. Tvůj Nick mi byl povědomý a po kliknutí na tvůj blog jsem zjistila, že jsem u tebe již také byla na návštěvě(ač přiznávám, letmé, čtouc jen poslední příspěvky), ale zjišťuji, že máme spoustu společných "oblíbených blogů".
    janka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ať jsou ty změny pozitivní, blog počká, okamžiky už se nevrátí, je tedy dobře, e fotíš. Měj se hezky a taky přeju, at se ti pěkně daří:-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...