úterý 5. dubna 2011

Den 217. Útěk z reality


Chvílemi je toho až na hlavu, bejt zavřená doma už týden s dětmi... a tak otvírám knihu a přenáším se do  cizích zemí,  jiných kultur,  do světa okouzlující i drsné reality extrémních běhů. Čte se jedním dechem. Samu sebe si nedovedu absolutně představit třeba na severním pólu. Já a zima, to nejde dohromady. Hory naopak miluju. Na poušti jsem nikdy nebyla, ale přesto mne fascinuje svou rozmanitostí, proměnlivostí, nekonečnými písečnými dunami...V podání pisatelky a aktérky, Ivany Pilařové, mi extrémní běhy i přes popisované strasti připadají jako celkem pohodová záležitost, tedy alespoň tak na mne čtení knihy působilo, ač je mi jasné, že to žádná pohodička není. Autorka má můj obdiv. Vše navíc doplněno o krásné fotky... Útěk z reality marodky se dnes díky této úžasné knížce podařil.

1 komentář:

  1. Janko něco u mě máš http://www-eternity.blogspot.com/2011/04/do-tretice-vsehooceneni.html#comments

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...