pondělí 11. dubna 2011

Den 223. Pohoda


Barunku mám ještě doma (poneštovicová rekonvalescence :-) a já po nabitém víkendu se těším, že si trochu odpočinu. Takže jsem ráda, že si děti dnes docela v klidu vyhrají, malují, skoro se nehádají, prostě pohoda. Dokonce objevily mého drhaného pavouka, kterého jsem vyráběla ještě za střední školy a já naznala, že už jsou dost velcí, aby jejich hry přežil, a tak jsem jim ho ponechala :-). Ven se nám nikomu nechce. Ochladilo se tak, že je to skorem na zimní bundy. Ovšem, ty už jsou vyprané a tahat ze skříně se mi je znovu nechce. Doufám, že se počasí umoudří...

 Barunčiny hrátky s barvami...

a můj 15let starý sisalový pavouk :-)

3 komentáře:

  1. Takové dny mám ráda, když je klid, nic se neřeší...Barvičky jsou krásné a pavouk taky, i když ty živé pavouky ráda nemám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavouk i barvičky jsou krásné ale ti kočičáci ...ty se mi líbí nejvíc :o)

    OdpovědětVymazat
  3. nemám ráda pavouky,ale tenhle je roztomilej:-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...