neděle 4. prosince 2011

Kristova léta...

Tak už jsou tady...33...jak ten čas letí...není to tak dávno, co jsem běhala jako malá holka po lesích a hrála si na indiány, hltala Mayovky a prožívala dobrodružství s Hochy od Bobří řeky...prožívala svou první táborovou lásku, co skončila s létem, a pak tu druhou, o které jsem si myslela, že bude navždy...než jsem potkala svého muže...osobní hledání víry a moje rozhodnutí nechat se pokřtít...osudový týden v Paříži a pak další životní mezníky...maturita, a pak na čas pryč od rodiny, přítele, ze země, kde jsem celých 18 let žila - ten rok v Londýně pro mne byla škola života, mnohdy tvrdá, ale k nezaplacení... návrat před Vánoci a pak Silvestr roku 2000 - začíná nový rok, můj muž pokleká na zamrzlé silnici, žádá mne o ruku a na obloze svítí zář ohňostrojů...naprosto mne tím dostal...na jaře svatba a na podzim se vracím do školy... pokračuji ve studiu, i když v době, kdy jsem maturovala, mne to ani nenapadlo...ale časy se mění, člověk se mění...přichází spousta životních zvratů...mnohdy se nepoznávám... a od jisté doby říkám...nikdy neříkej nikdy...jsou mnohé věci  v mém životě, na které nejsem hrdá, takové ty, které má člověk  zasunuty v tom nejspodnějším šuplíčku staré almary, ale je jich spousta, na které vzpomínám ráda...a jsem vděčná Bohu...nejen za to dobré...protože vše, co v našem životě přichází, ať dobré, či zlé, nás někam posouvá. Utváří nás. To, co se děje kolem nás a lidé kolem nás, to vše má podíl na tom, jací jsme (přesto jsme každý jedinečný originál a to mne stále nepřestává fascinovat). A já jsem vděčná za mou rodinu, rodiče, mého báječného muže a naše děti a další báječné lidi, které kolem sebe mám.
Můj muž nebyl na mé narozeniny doma. Nestihl se vrátit z práce, a tak mne ani nevzal na tu sobotní večeři jen ve dvou, kterou mi chtěl udělat radost. Přijel až v neděli ráno. Ale díky Bohu, že přijel...a že jsme spolu mohli být aspoň v neděli a oslavit jak mé narozeniny, tak Barunčin svátek i si dát s rodiči slavnostní oběd, před kterým si nás tchán...zjevně, abych na ty třiatřicátiny opravdu nezapomněla...prověřil, zda jsme psychicky odolní a rozhodl se, že houkačka a majáček rychlé záchranné služby bude to pravé .-). Spadl nám kámen ze srdce, když "postačila jen kapačka s glukózou" a zase se probral...Tyhle narozeniny si tedy zaručeně budu pamatovat. A pevně doufám, že RZS u nás nebude už potřeba.

10 komentářů:

  1. Srdečně blahopřeji, to je krásný věk. Přeji,ať si ho krásně vychutnáte. A RZS už raději ne:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kopretinko, vše nej nej nej, hlavně zdraví a lásku. RZS jsem viděla letos už 2x. Doufám, že mám na dlouhou dobu vybráno. Jsem ráda, že Tě zase vidím.

    OdpovědětVymazat
  3. posílám Ti blahopřání
    to k těm trojkám, milá Jani
    krásný věk a žena krásná
    krásné děti, prostě šťastná

    A já Ti to štěstí moc přeji a ještě jednou blahopřeji.
    Díky za návštěvu, bylas rychlejší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy taky se připojuji ke gratulaci. Na chvíli jsem se zasnil, jak to vypadalo u mě. Před těmi léty. Jěště, že si takové věci pamatujeme. Díky bohu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko,
    děkuji Vám :-).

    Amélko, Tebe také moc ráda "vidím".Taky přeju, ať se ti RZS obloukem vyhne. A děkuji za přáníčko.

    Mutile,
    tak už jsi doma? Doufám, že lázně pomohly. A děkuji za milé veršované přání.

    Jirko,
    ty zas nejsi tak starý, ne? :-)Také děkuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, všetko najlepšie. A super, že si už doteraz mohla prežiť toľko krásnych vecí. Ver, že mnohé ďalšie ťa ešte len čakajú.

    OdpovědětVymazat
  7. Vše nej, jani! krásný věk...já to budu mít brzy o jednotku uvyšší u každého čísla...:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Danko,
    děkuji :-).

    Andy, co ten smutnej smajlík -věk je jen číslo, ne? A navíc, ty bys mi mohla klidně konkurovat, vzhledově na to číslo nevypadáš :-).A děkuji za přání.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak mi mohlo uniknout???...Milá Janko, přijmi i odemne přání všeho nejlepšího. Moc pekná rekapitulace ...33 je fajn a nikdy bych neřekla ale i 50 je pořád fajn :o) Krásný adventní čas. Mám tě ráda

    OdpovědětVymazat
  10. Aranelko moje milá, děkuji za přání. A jasně že 50 je fajn, je to jen na nás :-).

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...