úterý 27. prosince 2011

Když se sejde rodina...


Na oslavě babiččiných devadesátin bylo moc fajn. Od posledního velkého setkání před deseti lety se naše řady opět rozrostly :-). K vnoučatům přibyly drahé polovičky, a po nich pravnoučata. Škoda jen, že ty společné chvíle utekly tak rychle...

5 komentářů:

  1. je to krásné, že se dokážete takhle sejít

    OdpovědětVymazat
  2. Takže Moravanda! Je s podivem, že 3/4 lidiček, se kterými jsem se seznámil skrze můj blog, jsou z Moravy. Já jsem taky takový ututlaný Moravák. Ačkoliv jsem nikdy na Moravě neměl trvalé bydliště, tak se hrdě hlásím k Olomoucku, k maminčině rodné Hané.

    Krásná rodina, pomalu malá osada. Babička musela mít radost z tohoto setkání. Devadesátka je nádherný věk.
    Tož, všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. To mě dojímá, tak velká rodina a pěkně pospolu. Babičce hodně zdravíčka, vypadá pěkně a čile :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko,
    babička s dědou vychovali deset dětí-šest dcer(jedna žel už tu dlouho není) a čtyři syny, ono se to pak nasbírá :-).cca 30 vnoučat a teď pravnoučata...Děkuji za přání...

    Mutile, ano, babička žije na Jižní Moravě(ale není Češka původem- přišla sem po válce z CHorvatska se svou sestrou a vzali si tu muže -bratry :-), já se ale hlásím také jako Moravačka, ale z podhůří Jeseníků, z okna jsem koukávala na Praděd:-)tož tak.

    OdpovědětVymazat
  5. Tož, lidičky, hezky si tu povídáte.
    Krásné fotky. Devadesátka je úctyhodný věk. Snad je babičce dobře, kéž by jí zdravíčko přálo i do dalších let. Je to fajn, když se sejde početná rodina.
    A já se hrdě hlásím k Prostějovu. :-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...