úterý 13. prosince 2011

Nečekaný přírustek do rodiny

...se kterým jsem letos vůbec, ale vůbec nepočítala, ale radost mám z něho obrovskou :-).
Andy, asi budeš zklamaná :-). Tak tady :

Zatím se sžíváme, musím si zvyknout, že je to pevné sklo a nedá se s ním zoomovat :-), uvidíme, jak nám to spolu půjde.

14 komentářů:

  1. Jaké zvířátko jste si pořídili? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Copak to asi bude? Žádné doplnění, žádný obrázek. Postýlku jste už uklidili, tak to asi nebude z tohoto soudku.
    Já to typuji na králíčka zakrslíčka nebo krysu Vasilisu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mutile, když já teprve stáhla fotky do počítače:-). A králiček by mi teda radost neudělal, to už spíš třeba hroznýš královský :-))).

    OdpovědětVymazat
  4. Co to asi bude? Pověz, ty tajnůstářko.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaj...takový Ježíšek jiné značky přišel k nám loni a tak moc dobře vím jakou radost cítíš ...nebo si to myslím, že vím :o)...a už se těším na fotečky :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, jo, ty to znáš :-). No, fotila jsem včera i dnes jako mourovatá oběma objektivy -V mate. centru, miminko u kamarádky, včera Barunky besídku a dnes Kuba, ale kdy se na ty fotky dostanu, to tedy nevím:-( mám te´d něco důležitějšího na starost...

    OdpovědětVymazat
  7. To je náádherný dárek...můj tajný sen. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  8. Amélko, děkuji. A víš co se říká...? Když si něco hodně přejeme, tak se nám to splní. Třeba ne hned, ale jednou...kdoví.-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tééda to budou snímky. Začínám si taky něco přát :D. Na snímky se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  10. První mě napadlo zvířátko, pak miminko, ale tohle ani ve snu. :-)

    Celé vaší rodině šťastné a veselé Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  11. Kopretinko- přejeme krásné prožití Vánoc, taťku doma, žádnou RZP......a těšíme se na fotky!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  12. dárky rozdal Ježíšek
    pod stromečkem pusto
    asi nedal kožíšek
    dar však velký, zkus to

    není vidět, není věc
    netřeba se divit tomu
    ten dáreček, to je přec
    láska u tohoto domu

    Krásnou kouzelnou noc a hezké sváteční dny.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...