úterý 27. prosince 2011

Hádanka


Kdeže jsme to na Štěpána byli, uhodnete?
Přejeme krásné a pohodové poslední dny roku 2011:-)

Tak jste dobří hadači, Levo i ty Mutile,  je to Mikulov.  A proč jsme tam byli, to se možná také dozvíte, ale až jindy, protože se mi teprvá před chvilkou podařilo zprovoznit PC, potvora stávkuje, právě když ho nejvíc potřebuju. Ale pěkně jsem ho vyčistila od prachu, tak snad už letos zlobit nebude. A doufám, že ani příští rok, neb jsem na něj měla dnes takový vztek, že by se mu to nemuselo vyplatit.

6 komentářů:

  1. Téda! Amelie s hádankama přestala a tak začneš Ty? :)
    Zámek je mi povědomý, ale přiznám, že nevím. Ale bylo tam hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, neznám, ale je tam krásně. Nebo jsou krásné fotky?

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nevím. Ale fotky úžasné

    OdpovědětVymazat
  4. Tož ba, Mikulov.
    Na zámku jsem nebyl, jen před lety na náměstí, proto mi byl povědomý. Já se spíš soustředil na Sv. Kopeček.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné fotky, tě to baví viď :)..jen tak dál. Těším se na další!

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...