středa 26. října 2011

Těším se

Takový týden bez dětí může být nečekaně dlouhý. Zvlášť když se ještě trochu protáhne. Ne že bych neměla co na práci, rozhodně jsem se nenudila a doma taky moc nepobyla, ale chybí mi. Moc. Dnes se mi vrátí a já se už nemůžu dočkat. Poslouchala jsem dnes ráno jejich hlásky v telefonu a u srdce mi bylo tak krásně a zároveň teskno... Nemůžu se dočkat, až budeme zase spolu!

6 komentářů:

  1. maminky vždy svírá srdce
    když pojednou maj prázdné ruce
    když domem nezní dětské hlasy
    není komu hladit vlasy
    však navrátí se droboť ona
    veselo zas bude doma

    Nestýskej si, kytičko. Pozdravení vám všem.

    OdpovědětVymazat
  2. Mutile, děkuji za milé verše.
    Už tady mám veselo.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bez nich je opravdu smutno:-) Ale mít nějaký čas volno taky není špatné:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bez nich je smutno, ale stejně bych ocenila občas jeden den klidu.

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně tě chápu. Mám to taky tak. Když se konečně dočkám vytouženého klidu a "volna", zjistím, že to, co mi jindy vadí, mi tak strašně chybí a najednou mi doma nepřipadá jako doma a taky jsem zjistila, že naprosto nesnáším ticho(já, od přírody spíš samotář, nikdy bych si nepomyslela, že si budu dobrovolně zapínat televizi jen proto, aby mi tu někdo mluvil).Jó pořád se vyvíjíme:)
    Měj se krásně!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Jen bych se opakovala, ale hezky jsi to popsala. Plnou náruč přeju ..mějte se hezky.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...