neděle 2. října 2011

Mutile, doóóst!

 A děkuji :-).

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, dost! Já jsem v předešlém komentáři reagoval úplně na něco jiného. :)
    Tak gratuluji, paní vedoucí! Určitě budeš moc oblíbená.

    OdpovědětVymazat
  3. I já gratuluji. A dokonce jsi mě rozesmála tím nadpisem.

    OdpovědětVymazat
  4. I mne to pobavilo a měl jsem pusu od ucha k uchu. Akorát, že mne ten nadpis hodil o několik týdnů zpět a ne k minulému článku. Naštěstí jsem zachránil výmazem. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mutile,
    děkuji. A jestli oblíbená, to nevím:-). Každopádně se nudit nebudu.
    Amélko,
    děkuji i Tobě.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...