pátek 30. září 2011

Téměř za sebou

mám školení, kam jsem jezdila před letními prázdninami. Práci mám také napsanou, odevzdanou a pevně doufám, že mne s ní nevyhodí :-), jen ten test a prezentace, co nás tento víkend čeká... Trochu si přeji víkend prospat a v zbudit se rovnou až v pondělí. Ale protože to je možné leda tak ve snu, tak zítra odpoledne vzhůru do Poděbrad. A když se někomu  z vás bude chtít, držte mi třeba i pěsti :-).

Krásný a pohodový víkend vám všem přeje
J.

9 komentářů:

  1. Moc na tebe myslím a držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
  2. I já držím pěsti...chce se mi :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky držím pěsti.
    Sice nevím k čemu (škola, práce?), ale je to pro Tebe důležité a tak budu držet, dokud neřekneš dost. Tak nezapomeň napsat. :)
    Domácí lazaret už vyzdravěl?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem zpátky, úspěšně absolvovala, i díky vám, že se vám chtělo:-) a drželi jste mi pěsti.
    Děkuji, moc mne to potěšilo.
    Mutile, ani do práce ani škola, ale šlo o vzdělávání vedoucích dětských a mládežnických oddílů se zaměřením na oganizaci a vedení akcí a táborů jako hlavní vedoucí.
    Děti vypadají celkem dobře, zrovna jsem je vychystala, že už půjdou zítra zase do školky.
    J.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...