pondělí 31. ledna 2011

Den 153. Monte Žehlo a "hora" štěstí

Podařený týden pokračuje. Kuba rozbil mou oblíbenou skleničku. Měla jsem takovou jen jednu, dostala jsem ji vloni k objednávce v Mc Donaldu (koukala jsem na to tenkrát jako puk, protože tam chodíme fakt vyjímečně a já ani nezaregistrovala, že by tam nějakou takovou akci měli). Pilo se z ní moc dobře. Vlastně si ji oblíbili všichni členové naší rodiny:-). No, a na to nakonec taky doplatila. Tady jsou, ty střepy, které mají nosit štěstí:-).
 Taky mne zlobí monitor u počítače. No co, když nemůžu na počítač, aspoň se pustím do žehlení. 
Toho je mi třeba!

4 komentáře:

  1. Ja väčšinou žehlím pri PC, na ktorom si pustím nejaký film. TV nemáme a druhý monitor, ktorý sme používali v obývačke namiesto TV, už tiež odišiel do večných lovíšť.
    Išlo ti to krásne, aspoň podľa fotky Monte Vyžehlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani rozbité PCéčko mě momentálně nedonutí, stydím se stydím...

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, ta hromada na žehlení vypadá jako ty moje každonedělní... Nesnáším žehlení. Skleničky je škoda, ale když mi napíšeš adresu, tak Ti ji pošlu..mám ji ještě zabalenou. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, já žehlení taky nemusím, co se dá, hned skládám, žehlím jen to nejnutnější, co je fakt třeba. A tohle byly fakt dlohodobé resty:-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...