neděle 16. ledna 2011

Den 138. Knihy, hrách a fousy

Čtu ráda a hodně, jen ten čas je problém. Musím s tím něco dělat. Zaplatila jsem tedy opět roční poplatek v naší malé obecní knihovně, kde spoustu titulů, které bych chtěla, neseženu, ale alespoň něco tam mají a i pro děti si tam knížky půjčujeme (vedou jakékoliv o mašinkách), a tak zvažuji ještě knihovnu v našem (okresním) městě. Občas nějakou knihu koupím, ve městě máme fajn knihkupectví, kde mají pro stálé zákazníky slevy. Jak jsem tak dnes šla v obýváku kolem poličky s knihami, pobavilo mne to seřazení titulů, které se tam nacházejí. Aby bylo jasno, není to jediná polička s knihami u nás :-).
Děti šlapou hrách...
 Barunka kvůli nožičkám a Kuba chce samozřejmě taky. 
Nechte mamimce kousek ohořelého knotu z čajové svíčky a takhle to dopadne:-)

2 komentáře:

  1. Proč šlapou děti hrách? Kvůli plochým nohám?? :-) Také miluji knihy. Manžel mi říká, že kdyby je prodal, tak má na slušnou dovolenou...

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie:-)
    na něco to svést musím, nebudu psát, že za trest:-))).
    Ne, Baruška má špatné postavení nohou a z toho plynou nohy do X a šlapání dovnitř navíc i vtáčení špiček dovnitř a náběh na ploché nohy je více než reálný, takže jako stimulaci. Dělalo jí to problémy při chůzi, při běhu zakopávala atp.Chodila jsem s ní k rehabce, když byla menší, cvičila jsme rexlexní stimulaci, teď už cviky na ploché nohy a celkově na posílení celého těla, má i špatné držení, no ale co je to proti problémům jiných, kteří mají děti postižené a těžce nemocné...

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...