pátek 21. ledna 2011

Den 143. Jak psát web

 Měla bych mít výhledově na starosti webové stránky našeho místního mateřského centra. Byly založeny sice už víc jak před rokem, ale stále tu nebylo a není dostatečné  finanční zajištění, abychom si je nechali udělat a nějak tu stále nebyl nikdo:
a) tak aktivní, aby je dělal
b) tak šikovný, aby je dělal
c) takový blázen, aby je dělal
Mám pocit, že C je u mne správně. No, a tak mi nezbývá nic jiného, než začít s učením, a to pěkně od píky. Stejně jsem to měla letos v plánu.

9 komentářů:

  1. Tak ať se ti podaří vytvořit krásné www stránky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přeji hodně trpělivosti a hodně zdaru!
    Ale možná by nebylo špatné pro mateřské centrum použít nějaký redakční systém, např. Drupal nebo Joomlu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty to zvládneš a budou to krásné, barevné ale vkusné stránky poskytující všechny informace :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, díky.
    Marti, Drupal či Joomlu zatím znám jen podle názvu. Ony ty stránky byly udělány na estránkách už předtím a teď je tam na rok zaplacený príspěvek, aby tam nebyly reklamy, a pohla se upravovat šablona. No a co bude po tom roce, kdo ví...
    Jo, Aranelko, je to veselé, když je nás tam víc holek, já sice bych měla udržovat nějakou úroveň, ale zas holky, které vedou MC taky každá mají jinou přestavu, takže dohodnout se, aby to bylo přijatelné pro všechny(no, jsme 4)tak to snad půjde:-)zítra jsme to měli řešit, ale nějak všechny(nebo naše děti) marodíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, tak to s tím nebudeš mít zase tolik práce. ;-) Joomla a Drupal je ve své podstatě podobný systém jako estranky, ale můžeš si to mnohem víc upravit podle sebe. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. marti, jen tedy jsem z blogeru silně rozmlsaná náhledy a tak, estranky bych si pro své vlastní stránky nikdy nevybrala. Jo, je mi jasný, že tam si to vystavíš komplet, mám částečné povědomí o html a css, ale chce to prostě nastudovat pořádně.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce,nikdy jsem neměla tu trpělivost proniknout do toho amrzí mě to.

    OdpovědětVymazat
  8. Vedla jsem tu místní dětské centrum 5 let, ale tehdy jsem bohužel neměla počítač, vše by bylo jednodušší... Držím palce.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...