neděle 30. ledna 2011

Den 152. "Podařený den"

Dopoledne doma pospolu, po obědě vyrážím s Barunkou spolu s kamarády do Hradce na bazén. Než se vrátíme, vyrazí už milý můj do práce a Kuba bude zatím u babičky, protože je nachlazený. No, kdybych jen tušila, snad bych raději zůstala doma. Bazén jsme si užili i jsem měla možnost si zaplavat. Problém nastal před odjezdem, kdy jsme se ještě stavili v Kauflandu, kamarádi nakoupit, já vybrat peníze v bankomatu. Bankomat se totiž zasekl a peníze mi nevydal, i když transakce byla provedena. A tak jsem věc řešila po telefonu, mám už potvrzeno i to, že bankomat měl opravdu poruchu, a čeká mne reklamace na pobočce. Jsem moc zvědavá, jak to celé dopadne...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...