čtvrtek 2. prosince 2010

Den 93. Haló, tati...

Dnes jsme si hojně vynahradili včerejší sezení doma. Po snídani vyrážíme k naší paní zubařce, protože jsem před nedávnem při večerním čištění zoubků našla Barunce kaz. Takže letos už podruhé ji neminula vrtačka a plombování. Ale byla statečná, i když slzička ukápla, jakmile měla paní zubařka hotovo, hned se ptala po samolepkách:-). Minule je totiž dostala, no a tentokrát taky. Foťák jsem si s sebou vzít netroufla:-). Od zubaře míříme k babičce a dědovi pro saně a lopatu, které tam máme uskladněné a mne docela těší, že B. nemůže dvě hodiny jíst, a tak u babičky odpadnou "bonbonky". Za hodinku se vracíme, děti na saních, já jako tažný pes:-). Nakupujeme a pak domů. Dělám špagety na přání a po jídle vyrážíme opět ven. Dnes se vyjasnilo,  tak hurá na vzduch. Ještě zastávka na poště a pak už si užíváme zimy  a sněhu téměř do setmění.
tak TAKHLE to dnes asi nepůjde...
na poště
 máme saně...
 náměstí - škoda jen, že cesty už nejsou tak krásně bílé...
fara a kostel

2 komentáře:

  1. No barunka je statečná..slyším te´d zubař ajdu do mdlob:-) přeju jí, aby to vždycky bylo jen s malou slzičkou.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, prima atmosféra. A jako tažný pes si připadám stále. :-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...