sobota 11. prosince 2010

Den 102. Princezna, Otesánek a návštěva

Dnešní sobota byla trochu jiná než obvykle, protože u nás ve sboře byl na návštěvě ředitel humanitární organizace ADRA, Jan Bárta. Oběd jsme měli společný ve sborovém domě a odpoledne jsme měli možnost se více dozvědět o  současné činnosti a aktuálních projektech Adry.
"Nehnu se odtud, dokud mne nepožádáš o ruku!"
Barunka má neskutečnou fantazii. Každou chvilku je něčím( či někým) jiným. Svou "roli" prožívá naplno,  jako kdyby to tak opravdu bylo. Zrovna teď ji drží princeznovské období. Jejím vyvoleným princem není nikdo jiný než její milovaný tatínek:-).  A já ho obdivuji, že je svolný tu hru s ní hrát:-). 
P.S. To není kartáč, to je květina!
A ještě jedna věc, co mne dnes potěšila -  vytahuju  muže na kratší podvečerní běh, počasí nám moc nepřeje.  Děti jsou totiž u babičky. Asi měl o hodince ve dvou jinou představu...ale k šípku mne neposlal :-).

1 komentář:

  1. gratuluju k úžasnému tatínkovi..apřejiu moc hezké prožití vánoc!

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...