sobota 17. července 2010

Pro Barunku

 
 Ještě pořád jsme doma a protože se blíží Barunčin "velký" den, oslavili jsme ho už teď o víkendu společně s nejbližší rodinou. A já se nakonec pustila i do toho narozeninového dortu, protože  si nějaký pěkný přála a mám radost, že se překvapení podařilo a líbil se.

5 komentářů:

  1. Barunko všechno nej nej.Pán Bůh ať Ti žehná a provází tě na každém kroku.Mamko ty jsi táák šikovná:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Barunce všechno nejlepší ! Dorty peču taky ale tak krásné jako ty Janko ne :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme za přání a Aranel, jaktože nepečeš takové krásné dorty? Nedávno jsem jeden krásnej viděla u Tebe na blogu a ne že ne! Mně by tedy stačilo jen zdobit a nemuset se dělat s těstem a vnitřkem, ale co už:-), když to musí bejt...

    OdpovědětVymazat
  4. ten je náádhernýý, to bych si ani netroufla.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...