pondělí 12. července 2010

Horko, slunce, voda...

...prostě letní pohoda. Žijeme, jen užíváme prázdnin, chodíme se koupat do lomu, děti ocení i písek a cákání v bazénku na zahradě u babičky, kde je taky fajn. Barunka už se téměř naučila jezdit sama na kole a Kuba drandí na svém koloodrážedle. Vytáhla jsem také létající talíř (frisbee). Poprvé se u toho Bára vztekala a brečela, že jí to nejde a talíř nelítá, ale už jí to jde mnohem lépe. Chytání tedy ještě musí natrénovat, no a Kubík, ten se nechytá vůbec:-), zato ho moc baví jezdit s kočárkem. 
V těch největších parnech  lenošíme doma (tedy, já si moc lenošení neužívám, snažím se vyřídit všechny resty než pojedeme na nějakou dobu pryč, je třeba pobalit věci, před námi narozeniny a svatba, je toho dost, a já si pomalu odškrtávám seznam).  I doma se najde zábava.  Spousta zábavy.  Alespoň pro naše děti. 
A já? Já v tom horku nemám elán ani k focení a docela se těším, až bude pro mne přijatelných 25 stupňů(max.). V tomhle počasí funguji nejlépe po ránu, přes den pouze ve stínu a večer po setmění.

2 komentáře:

  1. Milá Janko, až ten seznam odškrtáš pořádně užij léta, svatbu i oslavu narozenin. A já se budu těšit na fotky. Takové události tě určitě nenechají v klidu a foťák bude mít co dělat :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu chápu..nic za den neudělám autahaná jsem jak kůň v tomto...

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...