čtvrtek 1. září 2011

Den PRVNÍ ?


Když jsem před rokem začínala s projektem 365, myslela jsem, že na jeho konci budeme mít doma malou školačku. Rok utekl jako voda. Na školačku si nakonec ještě počkáme, ale dnes měl svou školkovou premiéru Kubík a zvládl ji na jedničku, dá se říct, že lépe než maminka, které bude doma chybět, šmudla malej :-).
Můj projekt 365 je tedy u konce (tedy ne tak docela, ještě mám resty a chci dodat fotky). Jak bude blog pokračovat dál, a kam se bude ubírat, zatím přesně nevím. Děje se toho teď v našich životech tolik a já si potřebuji vše srovnat a ujasnit, co a jak dál. Jedno vím ale určitě. Blog mi hodně dal a stále dává, krom jiného i spoustu milých lidí, které jsem mohla díky psaní "poznat", některé  z vás i osobně. Děkuji vám všem, pravidelným i občasným navštěvníkům, za vaše milé komentáře, povzbuzení i podporu. Vážím si toho. Ať se vám v životě daří a máte vedle sebe stále někoho, o koho se můžete opřít a na koho se můžete spolehnout.

S láskou

           Janka

6 komentářů:

  1. Hezká fotka.
    A za Tvůj blog Ti děkuji. Díky němu jsem poznala dalšího krásného člověka. Jsem ráda, že jsem Tě viděla a na naši procházku moc ráda vzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu hezká fotka. Dej si ji na papír. Za mnoho let se nad ní ty Tvoje děti budou rozplývat.
    Já Tě sice neviděl, ale i tak díky. :)
    A držím palce do toho dalšího života.

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko,
    také ráda vzpomínám. Mám pocit, že já mám co děkovat za mnohem víc, jak píšeš a co lidem svým psaním dáváš, je strašně moc...Moc ti přeju, aby už ti bylo líp.

    Mutile, vidíš a jako barevná původně za moc nestála, nevzhledná budova školky a holý vypletý záhon napravo mně při pohledu na děti rušily.Děkuji taktéž.

    OdpovědětVymazat
  4. Dovolil jsem si "uloupit" onu fotografii k sobě na blog.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotka se opravdu moc povedla! Doufám, že budeš pokračovat s psaním...

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko, děkuji.
    Psaní by mi asi chybělo, takže určitě budu, jen už to nebude každodenní projekt,vlastně pořádně nevím, jakou bude mít blog dál formu, no, ono to nějak časem vykrystalizuje :-).

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...