středa 21. září 2011

Je to s vámi špatné, když...

...se chcete objednat na preventivní prohlídku a když se sestra zeptá, ke komu chodíte, nemůžete si vzpomenout za žádnou cenu na jméno vašeho gynekologa?

...pronesete v supermarketu na zápěstí své ruky (přiznávám, neměla jsem vozík) bez povšimnutí přes pokladnu zboží a všimnete si toho, až když jste zaplatila? Aby bylo jasno - šlo o sáček hroznů a ano, zapomněla jsem je rovněž zvážit a nalepit na ně cenovku.

...jdete do lékárny pro přípravek na zlepšení paměti a odejdete bez něj, protože jste zapomněla, že jste ho chtěla koupit? Před týdnem.

...přijedete domů z města a začtete se do napínavé knihy tak, že ztratíte pojem o čase( resp. myslíte si, že hodiny, na kterých sledujete čas, jdou správně) natolik, že vám děti ze školky přivede po zavírací době paní učitelka? Právě včera. Červenám se ještě dnes.

Mám pokračovat? Je-li vám osmdesát, je to vcelku pochopitelné. V třiatřiceti ?!?

Ještěže existují všemožné poznámkové bloky, kalendáře a lístečky. Ovšem nesmíte zapomenout, kam jste je naposledy dal/a.

Vaše J :-)

12 komentářů:

  1. Kopretinko, potěším tě, bude hůř! ;)
    Mluvím ze své zkušenosti. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ano ano bude hůř...já ve čtyřiceti nahlásila krádež auta abych si ve finále vzpomněla, že nám ho nikdo z garáže neukradl ale zapomněla jsem ho zaparkované před prací...ostuda po celém městečku

    OdpovědětVymazat
  3. No já si na jméno své gynekoložky vzpoměla...vyhrkla jsem sebevědomě Šťastná...jenže ona je Veselá :oDDD

    OdpovědětVymazat
  4. jo...tk trochu známé historky...deně chodím ke kamarádce adenně tam něco nechám, brýle, klíče, mobil, stydím se tam už jít, fkt:-) to je jen zlomek

    OdpovědětVymazat
  5. Řekla bych normální stav všech matek :-D

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem nepsala já? :-P Jsem na tom úplně podobně.

    OdpovědětVymazat
  7. Rozesmála jsi mě hlavně s tou školkou, no to musel být trapas!!:-))
    Jinak myslím, že můj muž by si s tebou mohl vyměňovat zkušenosti:-)) Je na tom dost obdobně, a to není na žádný mateřský s dětma zavřenej doma!
    Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani...netřeba slov :-))))). Díky za pobavení.

    OdpovědětVymazat
  9. Pobavila jste mě, je to hezky napsané a pokud to berete s humorem, i ta ověřená pravda, že bude hůř:-) se lépe snáší. Ale dokud neodejdete z domova bez sukně, kterou jste zapomněla obléknout, pořád dobrý:-):-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mutile, je mi to jasné:-)
    Akinomo, jo, nepsala jsi o to náhodou na blogu? TOhle je mi nějaké povědomé:-).
    Aranelko, no, skoro jsi se trefila.:-)
    Andy, to už snad ani nezmiňuji, máš pravdu, taky by z toho byl dlouhý seznam, pro ty klíče jsem se už letos do školky také vracela(a to je teprve září)
    Gabro, dík, trochu jsi mne uklidnila :-)
    Amélko, ty toho máš na starosti tolik a zvládáš tolik, že by se tomu nikdo asi nedivil (ale já myslím, že máš paměť dobrou :-)
    Katko, si piš, že se školkou to trapas byl(ale člověk přežije všechno, tedy, skoro všechno :-)
    a te´d tam chodit nemusím když marodíme :-)))
    Miško, dík:-)jsem ráda, že se bavíš:-).
    Jitko, máte pravdu, s humorem jde všechno líp, děkuji za váš milý komentář.
    A te´d tedy přemýšlím, jestli se to stalo vám s tou sukní? Já ji moc často nenosím, tak snad to zatím nehrozí :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Ne, mně se to naštěstí nestalo, ikdyž často k tomu nemám daleko. Ale také jsem víc kalhotová, takže se zatím nebojí. Kolegyně takto vyrazila do města:-) Zjistila to u kadeřnice a dost se divila. A celé kadeřnictví s ní:-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...