neděle 28. srpna 2011

Den 362. Atletická tragédie


Docela mne mrzí, že jsem neviděla mužův výraz, když k ní, dle jeho slov, došlo (vzhledem k tomu, že byl s dětmi u babičky a já doma). Uháněl mne totiž už od pátku, kdy přijel, ať mu zjistím, kdy se běží ta slavná "stovka"  na MS v atletice v Tegu, tedy hlavně Usain Bolt. A on mu udělá takovou čáru přes rozpočet... Nu, ani já jsem nějak nepostřehla, že pravidla o předčasném startu už byla změněna a že další start není možný.
Stovka stejně nikdy nebyla moje oblíbená disciplína (bývala jsem pravidelně poslední), sotva se rozběhnete a už je konec:-).

1 komentář:

  1. No moje nebyla nikdy žádná disciplína a Usain to zvládne, mě by, je to sport

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...