sobota 27. srpna 2011

Den 361. Noemova archa


Je mi už lépe, za což jsem ráda, protože mám na starosti děti v sobotní školce. Čeká nás pokračování příběhu o Noemovi a potopě a pak se s dětmi pouštíme do vyrábění archy. Není to nic složitého. Potřebujete hlavně papírové talířky, to je základ, pak barvičky, fixy nebo pastelky, lepidlo a nůžky a pokud si chcete výtvor pověsit, kousek ozdobné stužky nebo provázek. No a také nějaká zvířata, ať není loď prázdná, případně i Noeho. My jsme si zvířátka vystřihly z papíru a upevnily na nanuková dřívka. Do další archy jsme nalodily prstové maňásky. 


Archu a spoustu dalších věcí z papírových talířků, třeba zvířátek, najdete ZDE - http://daniellesplace.com/html/paperplate.html (archa je téměř na konci stránky).

5 komentářů:

  1. Moc zajímavý nápad, papírové talíře mám ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. využiju taky..na něco, archa to asi nebude...ale nějak se ten nápad zužitkuje..díky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Andy,myslím, že se dá takhle vymyslet spousta věcí,(stačí se jen inspirovat)
    Občas mě mrzí, že jsem limitovaná cca hodinou, nemohu pak s dětmi dělat nějaké (na čas) náročnější tvoření(kor když jsou tam i menší, co potřebují pomáhat)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké nápady.
    Jenže robot mi tady předepsal "copyto". Že by o mé zručnosti věděli i na netu? :))

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...