pondělí 16. srpna 2010

Zpátky doma...

Tak už jsme se vrátili. A jaká byla ta letošní dovolená? 
Nevím, jestli by můj muž použil slovo dovolená, protože jsme trávili většinu času u rodičů v době před, svatební a posvatební, z toho vyplývá, že napřed jsme byli zapojeni do předsvatebních příprav, v den svatební byl můj muž pověřen úkolem největším a bylo mu svěřeno vozidlo s nevěstou a já jsem si nakonec i trochu zafotila, ale ženicha a nevěstu asi neuvidíte, neradi se ukazují (no, zkusím je ukecat aspoň na jednu). No a po svatbě, vzhledem k tomu, že po obřadu na zámku se slavilo u nás na zahradě, bylo třeba dát vše do původního stavu. Takže hlavně v týdnu před svatbou jsme se s mužem spíš míjeli. Ale v posledním týdnu se pár dní volna našlo a my vyrazili alespoň po okolí. Takže nakonec i přes určitá negativa to byl pro mne fajn čas strávený s rodinou, i tou širší,  škoda jen, že to uteklo tak rychle.
Jsme zpátky doma a pomalu se vracíme do zajetých kolejí. Tátu jsme včera večer odvezli zase do práce. Děti si tu hrají a přede mnou leží seznam úkolů, co je třeba udělat, poplatit, vyřídit... 
Moc se těším, až si večer přečtu, co je u vás, mých oblíbených bloggerek, nového. Za ty tři týdny toho bude asi dost.
Taky se těším, až bude počítač v pořádku a bude fungovat tak jak má a ne jen v nouzovém režimu. Do té doby sem toho asi moc nenapíšu. 
Fotky určitě budou, ale napřed se musím pustit do těch pro novomanžele, protože na ně netrpělivě čekají:-).
Prostě  v hlavě mám asi tak milion věcí... a taky plánů...pár menších, větších, do budoucna i reálných (tedy doufám) -jako důsledek určité rekapitulace během posledních dnů...:-). Pro mne osobně největší a nejdůležitější přání - trávit více času v Bohem a jeho slovem, počítat s ním stále, v každé chvíli svého života. Tak nějak cítím a vnímám, že od toho se odvíjí vše ostatní. Co je a co není důležité v našich životech, na čem vlastně záleží, o čem je celý náš život...
Tři týdny jsem nepsala na blog ani nečetla jiné blogy a neměla jsem pocit, že mi to chybí. Prostě na to nebyl čas. Až teď, když vidím, jak jsem se rozepsala, ač jsem měla původně v plánu napsat jen krátké oznámení, že jsme zpátky doma, tak přiznávám, že mi to psaní nejspíš chybělo. Asi už jsem také blogger závislák:-).

Krásné, pohodové poslední týdny prázdnin přejeme všem 
J+B+K

5 komentářů:

  1. Kopretinko,vítejte doma :-)!!!

    OdpovědětVymazat
  2. jééé konečně, vítej. jdeš mi příkladem :)..je dobré si zase připomenout na čem záleží nejvíc. Kopretinko mějte se hezky!!

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej doma Janko !!! :o) moc se těším na fotky a snad i nevěsta dovolí a jednu dáš :oDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím tě zase u nás "doma":-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...