středa 23. června 2010

Co je u nás nového

Vloni bylo v čapím hnízdě, na které koukáme ze zahrady, prázdno, letos se zadařilo. Čápata už jsme viděli, ale stále nevíme, kolik jich vlastně v hnízdě je.

Na zahradě se konečně objevily červenající se jahody, a i když je jich pomálu, o to víc nám chutnají.

Dnes jsme  byli s Kubou na poslední lekci plavání. Alespoň zde. V plavání doufám budeme pokračovat, i když asi jinde a ne tak často. Sotva jsem usedla za volant a zaklapla za sebou dveře, synek hned hlásil: "Zapoutej se, mami!" Jsem se musela smát, jak na mne dohlíží, no, ještě jsem si to vyslechla dvakrát.

Začínám opět kamarádít s Fly Lady, neřídím se úplně vším, ale v základu mi dost pomohla (jsem totiž od podstaty chaotik a prokrastinátor) a v rámci událostí nedávno minulých jsem úplně vypadla ze zajetých kolejí. Tak jsem se konečně zdravě naštvala a pouštím se do toho.

S dětmi teď máme docela fajn období a myslím, že si to užíváme. S Barunkou je, až na výjimky, dobrá spolupráce a myslím si, že spolu teď vycházíme dobře, Kuba je pořád ten sladký mazel, ač si začíná prosazovat svou a tento týden už se tu párkrát vztekle válel po zemi, řval a kopal nohama, když nebylo po jeho a nakonec dostal i lupanec na zadeček. Kdo by to do něj řekl. :-)

Začínáme se těšit na prázdniny, Barunka na své narozeniny, já na svatbu mé "malé" sestřičky a všichni společně na tátovu dovolenou, protože budeme celá rodina pohromadě. A myslím, že nám bude  celkem jedno, kde ji budeme trávit, hlavní je, že budeme spolu. Už aby to bylo!

3 komentáře:

  1. Krásné prázdninové vyhlídky :o) a hlavně se zapoutat

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě, že jsem si přečetla komentář Aranel, odpověděla bych stejně :D, takhle můžu být originální...to jsou prima vyhlídky a hlavně..ehm, ty víš.. Fly Lady je zajímavý odkaz, něco jako Baby-Cafe? ..jinak co se týče domácnosti ..já zase bojuji s disciplínou.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bojuju s koly..tedy neůpěšně:-(

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...