pondělí 3. září 2012

Něco končí,

                        něco začíná...



Hodně štěstí holčičko moje...

11 komentářů:

  1. Moc jí to slušelo. Tak doufám, že vykročila tou správnou nohou.

    A ta dvojklika na dveřích je moc hezký vynález

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mutile, díky. A já jsem na kliky(a netypické dveře) vysazená), takže mě se taky líbí moc:-).

      Vymazat
  2. Ty fotky mají kouzlo :-). Ať se jí ve škole moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabro, děkuji. Zatím líbí, i ve družině, ani domů neche, tak uvidím, jak jí to vydrží :-).

      Vymazat
  3. Ať se jí ve škole líbí a daří se jí. :-)
    A má nádhernou sukni.

    OdpovědětVymazat
  4. Lexi, děkujeme:-) Tu si sama vybrala :-).

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...