úterý 21. srpna 2012

Na sklonku večera

... v makovém poli

           pár zrnek na dlani

                             větru se bojí...

Když vítr zafouká

schovám si potají

dvě zrnka ve dlani...

na sklonku večera

v makovém poli.


11 komentářů:

  1. Moc hezké - takové milé pohlazení unavené dušičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, jsem ráda, že se líbí a že jsem mohla pohladit...

      Vymazat
  2. na sklonku poledne já obrázek našel
    a teď jsem hodně rád, že k Tobě jsem zašel
    obrázek nádherný, dobré má světlo
    pohladil dušičku, srdce rozkvetlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mutile, ráda tě tu taky vidím a díky za milý veršík.:-).

      Vymazat
  3. Krásné! Oboje dvoje. Fotka pohladí oči a veršík duši. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie a já děkuji za návstěvu a milý komentář :-).

      Vymazat
  4. Kopretinko je nádherná nemám slov...já bych si ji moc ráda nechala zarámovat do nové kuchyně :))..vadilo by? Kdyžtak písni. Mija z ne úplně nového a ale skoro jo..bytu. Díky za písničku!

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...