čtvrtek 10. května 2012

Kráva :-)


5 komentářů:

  1. Nádherná fotka. Děti jsou odvážné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, děkuji. No, respekt měly:-), ale tahle je soukromá, ta holčina má jen tu jednu, je na lidi zvyklá.

      Vymazat
  2. Nemohu nevzpomenout hlášku z filmu Táto, já chci štěně! s M. Horníčkem, kdy nejmladší syn prochází pastvinou a do cesty se mu postavý býk: "Kravičko, kravičko, neboj se mne, já jsem tvůj kamarád!"
    Tady se nebála ani kravička, ani děti a proto vznikl krásný snímek.
    A vzala si tu pampelišku? :)

    OdpovědětVymazat
  3. ...jé a ochočená :), ta by se holkám líbila!

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...