pátek 4. května 2012

Black and white

Když se řekne černobílá fotografie, vzpomenu si na chvíle, které jsem jako malá holka trávila s tátou na půdě a kdy jsem mohla přihlížet a později i pomáhat zrození černobílých obrázků v maličké fotokomoře....tmu, máchání fotek v chemických lázních....čekání, sušení...


Digitální zpracování je v tomhle jiné...a pro mě ne zrovna jednoduché. Udělat opravdu dobrou černobílou fotografii je pro mě výzva. Pracuji na tom, učím se, zoufám, ale naději neztrácím .-).

1 komentář:

  1. Janko máme stejnou vzpomínku z dětství..my tedy v panelákové koupelně, ale kouzlo podobné :). Ještě pořád mám k dispozici komplet na vyvolávání.., je to krásný pocit, ale času se na něj nedostává. Moc ti fandím, tvoje fotocesta bude určitě úspěšná a krásná..já se na ty pokusy moc těším..Barunka se povedla..nejen na fotce :).

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...