neděle 22. ledna 2012

Týden 3. OKO


Začalo to focením ok na fotbalové brance a nakonec to skončilo takhle :-).

5 komentářů:

  1. takhle je to moc hezké :o)...fotíš moc krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotbalová síť. :)

    Souhlas s Aranel. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obrázek až svádí ke vzdechu:
    Kopretino, Janko, Ty máš ale velké oči! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, děkuji, od Tebe to potěší dvojnásob.:-)
    Mutile, já věděla, že se ti bude líbit, jsi mně tak nějak napadl, nevím, teda proč :-).

    OdpovědětVymazat
  5. to bude možná asi tím
    že básníš obrazem
    já slovy někdy potěším
    Tebou však nadšen jsem

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...