čtvrtek 26. ledna 2012

Bílé ráno



 

13 komentářů:

  1. ...tohle tedy v Praze nemáme :o(...a já nový kabát ve skříni....a dokonce i čapku chlupatou. Fotíš moc krásně Janko :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Ve středu jsem poprvé vytáhla zimní boty.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dnes viděl nádhernou zasněženou krajinu, i tu mlhu nad zasněženým polem. Z jedné strany silnice modrá obloha a sluníčko a na druhé straně silnice mlha, že nebyl vidět přechod mezi zemí a nebem.
    Krásné obrázky!

    OdpovědětVymazat
  4. Amelko, nemám, jen ve své mysli. Mobil by to nepobral a fotoaparát zahálí doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná zimní nálada dýcá z těch fotek. My jsme v Praze ještě pořádně sníh neviděli, zato mrzne jak v Rusku ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko,
    kabát určitě tuhle zimu ještě užiješ, do těch mrazů, co maj nastat bude určitě fajn i čapka:-) a bude z Tebe kočka.
    Amélko,
    díky. Já už se těším, až zase vytáhnu nějaké jarní:-).
    Mutile,
    děkuji, já si ty nádherné obrazy krajiny také uchovávám v mysli, (ač bych fotila, takkdyž chodím běhat,foťák prostě s sebou mít nemůžu).Tohle bylo moc fajn vyrazit i s foťákem. A ten klid, co tam byl!

    Wlčice, jo, mrzne, a těším se až bude tepleji.. A třeba i u vás ještě nějaký sníh napadne...zima ještě nekončí:-).

    OdpovědětVymazat
  7. fotky krásné, ale ta šílená zima, přeju si, at už je konec..

    OdpovědětVymazat
  8. Andy, jo, taky se už těším, až místo dvaceti pod nulou bude dvacet nad nulou:-).

    OdpovědětVymazat
  9. Janko to je nádhera..jak do soutěže!

    OdpovědětVymazat
  10. MiJo, Jirko, díky, jsem ráda, že se líbí. :-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...