středa 24. listopadu 2010

Výročí

Dnešní den je zvláštní. Pro někoho slavnostní, jiný by si přál, aby nikdy nebyl. Můj bráška dnes slaví své narozeniny, ale já už navždy tento den budu mít spojený také s Diny. Myslím na ni a její rodinu. Moc. A nejen dnes. Vlastně, myslí na ni spousta lidí a já jsem ráda, že dnes a denně vidím, všude kolem sebe, že se pořád najdou lidé, kterým není osud jejich "bližních" lhostejný. Díky Bohu za ně.

P.S. Například když dají hlavy dohromady maminky na Baby-café, můžou se pak dít neuvěřitelné  věci...

2 komentáře:

  1. Všechna výročí nejsou veselá. Ale protože občas nakukuji do veřejného blogu u Diny, vidím jaká je tahle ženská bojovnice jak nachází novou cestu. Je to obdivuhodná ženská, mám ji ráda i takhle nadálku.

    OdpovědětVymazat
  2. JJ. Aranelko, taky má můj obdiv, už když jsem ji znala z netu ještě předtím, taky ji mám ráda. j.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...