pondělí 1. listopadu 2010

Den 62. Kozí nohy a hlava děravá

Tak nějak jsem čekala, kdy se mi zadaří. No a je to tady. Přesně po dvou měsících od začátku projektu zde nebude žádná projektová fotka, neb z dnešního dne žádnou nemám. To se může stát nejspíš jenom mně, nebo už jste taky celý den mysleli na to,  že do projektu něco vyfotíte, a nakonec jste na to úplně zapomněli? Příště bude asi nejlepší pověsit si foťák hned po ránu na krk.
Nicméně, je prvního listopadu. Právě začal nový měsíc a my dnes vyrazili  asi tak po 14 dnech povalování doma(marození + prázdniny) opět do školky. Ráno byl trochu spěch při odchodu a při obouvání Kubíka jsem mluvila s Bárou, cestou do školky jsem ho nesla na koni a tak toho, že Kuba má botičky na nohou obráceně, jsem si všimla, až když jsme Barunce zamávali a odcházeli domů. Ještě ráno Barunka chtěla, abych pro ni přišla po obědě, ale když jsme se nakonec ve školce objevili (kolem třetí), vůbec se jí domů nechtělo. Jsem ráda, že je ve školce spokojená. Co víc si přát.

5 komentářů:

  1. :oDDDD foťák na krku, tak se na našem sídlišti poznáváme, blogařky bláznivý :oDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Kopretino, já co si nenapíšu, to zapomenu...:-)obrácený botičky jsou ještě docela v pohodě, odpovídající rannímu stresu při dvou dětech - naše ranní stresy už dopadly i tak, že Terka přišla do školky dvakrát bez spodních kalhotek, byla jsem rudá až za ušima, no ale co naděláš, když chceš vést děti k samostatnosti a se čtyřmi dětmi je ranního stresu víc než dost...:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. taky zapomínám..nebo to spíš celý den odkládám, až je pozdě:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, no, vás je tam alespoň víc, ale já tu na vsi... ale už si lidi zvykli:-).
    Mrozkulko, jsi dobrá, no a s kalhotkama, to tak prostě někdy je, když chceme, aby z dětí vyrostli samostatní jedinci:-). Ale pobavilo mne, já si občas připadám divně, že v šatně tu moji dcéru nesvlíkáma ač jsme tam pak tedy věčně poslední, a ostatní mamky svlíkají leckdy i stejně starý děti, si říkám, když to umí...
    Andy, no odkládání, fuj, hrozná vlastnost, kdyby tak na to byla pilulka, která by fungovala, aby se týhle vlastnosti člověk zbavil:-) takovou bych brala. toť můj nešvar též. Jde to vidět, furt mi do toho dopisování blogu něco leze:-)))
    J.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky ;)
    moc děkuji za návštěvu na blogu i za Tvé komentáře.
    Já mám starý průmyslový stroj Textima, který šije jen rovně, tak moc neporadím :( Ale slyšela jsem chválu na Janome, je celokovová a prý nejlepší u nás, ale sama nedokážu posoudit. Mám také zálusk na nový stroj, ale kdy na něj bude netuším :o))) Hodně Holky doporučují s automatickým odstřihem, že to usnadňuje práci. Také záleží, kolik do toho chceš investovat. Koukni třeba sem http://www.sici-centrum.cz/index.php?what=zbozi&sekce=3&type=1&radit=nazev a když si nebudeš jistá který napiš a já na ně kouknu a napíši Ti, který bych si vzala já jo? Pokud budeš chtít psát, tak na mail tomas.kopacek@centrum.cz Krásný den Dáša

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...