pondělí 9. března 2009

Snídaně

Tak se u nás včera snídalo, jen co jsem se otočila ke kuchyňské lince, Kuba vylezl ze sedačky na stůl a obsloužil se. :-)
M. volal, že večer přijede domů a ráno bude pokračovat v cestě. Je večer, jsem s Kubou v pokoji.
Klika cvakla, dveře letí,.. táta vchází do dveří. A Barunka s nadšením, tak jak to umí jen děti, volá - "Mami, táta je tu, táta přijel!"

Tak bych jí přála, aby s ní táta mohl být víc než jeden, dva dny v týdnu. Já už jsem si zvykla,že to jinak nejde, ale těm dětem to chybí moc. Vnímám to čím dál víc, jak Bára roste. Už i Kuba, když táta přijede, hned leze k němu, šplhá nahoru a položí si hlavu na jeho rameno, jde vidět, že ho rád vidí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...