středa 28. ledna 2009

Recyklace aneb když pustíte dítě z domu...

Protože jsem odpoledne vezla babičku za dědou do nemocnice, kamarádka vypomohla, a tak starší dítko zůstalo u nich (kamarádka má tři děti, přičemž prostřední je podobného věku jako dcera). Když jsem ji navečer vyzvedávala, bylo vidět, že se náramně bavila. Doma mi pak před spaním nadšeně vypravovala, na co všechno si hráli, a taky že se dívali na pohádku o autech. Místo spánku poletovala po bytě a prozpěvovala si: "Recyklovat, recyklovat není tak těžké." Vypadala, že si takto bude prozpěvovat minimálně do půlnoci, a tak jsem se zeptala, jestli vůbec ví, co to znamená, recyklovat. Odpověděla, že ne, a tak jsem se jí to snažila vysvětlit. Nejspíš pochopila, protože za chvíli za mnou přišla do obývacího pokoje a sladkým hláskem pravila:
"Mami?"
Usmála jsem se a v očekávání milého vyznání se zeptala:
"Co?"
Její odpověď mne usadila.
"Když budeš někdy stará, tak tě zrecykluju. Úplně."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...