úterý 21. října 2008

Anabáze s dopravními prostředky


Brzy ráno se u nás objevili děda s babičkou, aby pohlídali děti, protože jsem potřebovala odvést auto do servisu. Měla jsem v plánu vrátit se autobusem, který odjížděl v půl deváté, takže bych už byla v devět zpátky. Jo, člověk míní...

Potřebovala jsem něco v lékárně, a pak šla na autobus, abych tam byla pět minut před odjezdem. Na autobusovém nádraží jsem ale brzy zjistila, že jdu s křížkem po funuse, hodiny v hale ukazovaly o pár minut víc než ty v mém mobilu. Potřebuji přijet domů co nejdřív, malého za mne nikdo nenakojí. Moje myšlenky letí nahoru: "Pane, ty víš, že se potřebuji dostat včas domů, prosím tě o pomoc. Věřím, že ty máš vše ve svých rukou  a děkuji."

Rozhoduji se, že tedy půjdu na vlak(jede za necelou hodinu). Ač tento způsob cestování nemám ráda a za život jsem ho použila jen výjimečně, zkouším chvíli stopovat - zastavila mi dvě vozidla, ale řidiči jeli jiným směrem. A tak jsem si šla koupit lístek na vlak a zároveň zavolat M. rodičům, že dorazím později než bylo domluveno. Sotva jsem ukončila hovor, ozvalo se hlášení: "Oznamujeme cestujícím, že vlak směr... bude na příjezdu asi 60 minut opožděn z důvodu opravy lokomotivy. předpokládaná doba zpoždění se může změnit." To už si říkám, že to snad ani není možné, zrovna jako naschvál, když to člověk nejmíń potřebuje. Doufám jen, že Kuba usne a nebude chtít jíst dříve, než dorazím.

Vysílám proto znovu modlitbu k nebi a vyrážím dál po silnici až ke křižovatce, protože za ní je větší šance, že mi zastaví někdo, kdo pojede tím směrem, kam potřebuji. A opravdu, nestojím za křižovatkou ani pět minut a zastavuje mi auto. Nakonec jsem doma před desátou, a to je dřív, než kdybych jela vlakem, pokud by jel načas. Kubík nakonec spokojeně spal až do jedenácti a Barunku si děda s babičkou vzali s sebou.

Díky, Pane.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...