pátek 14. října 2011

Bude zima, bude mráz...


Připraveni na zimu? My ano.
Ale teď vám přejem ještě pár krásných a slunečných podzimních dnů...

7 komentářů:

  1. U nás zatím na zimu až tak nepřipraveno. :-) Líbí se mi ta šála, domácí výroba?

    OdpovědětVymazat
  2. jůů, zimní módní přehlídka. Paráda. To my jsme se ještě na zimu nezačali připravovat... Zjistila bych, co všechno chybí a na co všechno jsou potřeba peníze....

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle nějak si představuji zimu na Havaji. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Lexi,
    jojo, šálu malé pletla kamarádka.
    Amélko
    Barunka už mne tu uháněla, že je zima, tak jsem musela :-).
    Mutile, tak tam to snad vůbec nepotřebují :-). Já mám ráda sníh, zimu jako roční období, ale proč jen u toho musí mrznout?

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím a chválím pěkný blog..:) A fotografie " bubáčka " v pletených věcech se mi MOC líbí..:)

    OdpovědětVymazat
  6. JiHei,
    děkuji za návštěvu i za pochvalu :-).

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...